Professioneel & Klantgericht Betrouwbaar & Transparant Hoogwaardige kwaliteit

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sanitairnaarkeuze.nl. Wij streven er naar om deze klachten binnen 12 uur in behandeling te nemen.

  • Wat kan ik doen bij schade?

    Vervelend om te horen dat jouw product is geleverd met schade. Om zo snel mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij je vriendelijk een mail met foto’s te sturen naar info@sanitairnaarkeuze.nl. Wij streven er naar om deze binnen 12 uur in behandeling te nemen. Laat de originele verpakking om het product heen zitten, zo kunnen wij beter beroep doen op het retourbeleid.

  • Hoe lang krijg ik garantie op producten?

    Garantie kan per product verschillen. Bij de meeste producten staat dit aangegeven, staat het niet aan gegeven of wil je zeker zijn van de garantieperiode welke geldt voor jouw product(en)? Neem contact met ons op via info@sanitairnaarkeuze.nl of bel 085-4861309.

  • Hoelang duurt het voor mijn retourzending is verwerkt?

    Wanneer je een retourzending aanvraagt via ons mailadres info@sanitairnaarkeuze.nl streven wij er naar om binnen 12 uur te antwoorden. Hierna zullen wij zorgen dat het retourproces zo spoedig mogelijk zal verlopen.

  • Betaal ik verzendkosten wanneer ik producten retour zend?

    Ja, helaas zijn wij door stijgende transportkosten genoodzaakt om retourkosten te laten betalen door de consument. Kleinpakketten mogen zelf opgestuurd worden. Voor grotere pakketen zullen wij transport inplannen welke de zending thuis komt ophalen.

    Gaat het om een defect van het product bij levering hiervan? Om zo snel mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij je vriendelijk een mail met foto’s te sturen naar info@sanitairnaarkeuze.nl. Wij streven er naar om deze binnen 12 uur in behandeling te nemen.

  • Kan ik mijn bestelling ruilen?

    Een bestelling kan geruild worden, retourkosten van het retour zenden van je order zijn hierbij wel voor eigen rekening. Stuur ons een mail  naar info@sanitairnaarkeuze.nl om aanvraag te doen voor het juiste product en de retourprocedure.

  • Kan ik mijn bestelling retour zenden?

    Voldoet het product niet aan de verwachtingen of heb je een defect product ontvangen? Dan heb je als consument tot 14 dagen na levering het recht om je product(en) als retour aan te melden. Het is mogelijk om producten te retourneren en je geld terug te krijgen als je retouraanvraag door ons goedgekeurd is, de producten binnen 14 dagen retourgestuurd zijn en wij deze in goede orde ontvangen, gecontroleerd en verwerkt hebben. Zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het retourrecht.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Bestellingen welke via onze webshop aangekocht zijn kunnen afgehaald worden in onze showroom. Neem voor het bestellen contact met ons op via info@sanitairnaarkeuze.nl of bel 085-4861309. Wij zullen je instructies geven en zonodig helpen bij het bestellen.

    Afhaaladres:

    Drienerstraat 35, 7551HK, Hengelo

  • Wat zijn de openingstijden?

    maandag          11:00 – 17:30

    Dinsdag            10:00 – 17:30

    woensdag        10:00 – 17:30

    Donderdag     10:00 – 17:30

    Vrijdag             10:00 – 17:30

    Zaterdag         10:00 – 17:30

    Zondag            gesloten

  • Wat is het adres van jullie showroom?

    Wij zijn te bezoeken op het volgende adres:

    Drienerstraat 35

    7551 HK

    Hengelo

     

     

  • Mijn bestelling is beschadigd tijdens leveren, wat nu?

    Producten welke defect aankomen dienen in de originele verpakking te blijven zitten. Maak foto’s en stuur deze op naar info@sanitairnaarkeuze.nl voor een snelle afhandeling.

  • Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet geleverd wordt?

    Ons excuus voor het ongemak! het kan zijn dat een deel van jouw bestelling tijdelijk niet voorradig is. Stuur een mail naar info@sanitairnaarkeuze.nl of bel ons op 085-4861309. Wij helpen jou zo snel mogelijk verder.

  • Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

    Wanneer jij niet thuis bent bij de bezorging zullen kleine pakketten bij een pick-up point afgeleverd worden. Hiervan wordt jij op de hoogte gesteld door het desbetreffende verzendbedrijf. Voor grote zendingen regelen wij apart transport. Ben je niet aanwezig? Dan moet er een nieuwe afspraak ingeplant worden. Hierbij komen extra kosten kijken welke voor eigen rekening zijn.

  • Leveren jullie in het weekend?

    Afhankelijk van met welk post of transportbedrijf jouw order wordt bezorgd kan het zijn dat er in het weekend geleverd wordt. Hiervan wordt jij op de hoogte gesteld middels track and trace of een bericht van het betreffende transportbedrijf.

  • Leveren jullie ook in het buitenland?

    Sanitairnaarkeuze.nl levert in de volgende landen:

    • Nederland
    • België
    • Duitsland

     

  • Kan ik een leverdatum kiezen?

    Geef tijdens het afrekenproces onder aan de pagina in notities aan op welke datum je order geleverd moet worden. Wij kunnen niet altijd garanderen dat wij de aangegeven leverdatum kunnen halen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten zijn afhankelijk van het artikel, per artikel wordt je winkelwagen bijgewerkt met de juiste verzendkosten. Wil je vooraf weten wat dat gaat kosten neem dan contact op met de klantenservice. Dat kan door te mailen naar info@sanitairnaarkeuze.nl of bellen naar 085-4861309

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Dit is afhankelijk per product, voor kleine producten maken we gebruik van de bezorgdiensten: postnl, DPD, UPS, DHL. Voor grotere producten maken we gebruik van de bij onze leveranciers aangesloten transporteurs.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Per product kunnen de levertijden verschillen, daarom staat bij elk artikel een levertijd aangegeven. Deze levertijden worden continu bijgewerkt voor een optimale levertijdsindicatie. Bij een lange levertijd gaat het om een indicatie en is de precieze dag van levering helaas nog niet vast te stellen.